.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد 16هزار شغل در بخشهای گردشگری مازندران
عملیات اجرایی 23 پروژه گردشگری در استان آغاز شده و با افتتاح این واحدها که شامل هتل، هتل آپارتمان، مجتمع پذیرایی است هشت هزار و 600 تخت به تختهای استان افزوده می شود...

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تا پایان سال آینده 11 هزار شغل در بخش گردشگری استان، ایجاد می شود، اظهار داشت: این میزان تا پایان برنامه چهارم در سه بخش گردشگری، خدمات و بازرگانی به 16 هزار شغل افزایش خواهد یافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شقفت بعد از ظهر جمعه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی هتل پنج ستاره سلمان شهر تنکابن افزود: ساز و کار لازم برای توسعه گردشگری در مازندران فراهم شده است.
وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی 23 پروژه گردشگری در استان آغاز شده و با افتتاح این واحدها که شامل هتل، هتل آپارتمان، مجتمع پذیرایی است هشت هزار و 600 تخت به تختهای استان افزوده می شود.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه شش طرح گردشگری در استان به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: 66 شغل و 355 تخت به هتلهای استان افزوده می شود.

شفقت با بیان اینکه 64 طرح گردشگری با دو هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار در استان در حال اجراست، یادآور شد: با افتتاح این واحدها برای چهار هزار و 500 نفر شغل ایجاد شده و هفت هزار و 120 تخت به هتل های استان افزوده خواهد شد.
وی با اعلام این مهم که 51 پروژه گردشگری در استان با دو هزار و 600 میلیارد تومان در حال بررسی و اخذ تسهیلات از بانکهاست، گفت: پنج هزار تخت نیز با افتتاح این طرحها افزوده خواهد شد.
استاندار مازندران یاد آور شد: هفت هزار و 478 میلیارد ریال سرمایه گذاری در چهار حوزه گردشگری طی دو سال آینده در استان افتتاح و بهره برداری می شوند.

به گفته شفقت تاکنون سه هزار و 265 میلیارد ریال تسهیلات بانک ها در استانها به سرمایه گذاران بخشهای گردشگری پرداخت شده است.
وی میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی  در این حوزه را تاکنون چهار هزار و 213 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 16 هزار شغل به صورت مستقیم با افتتاح این طرح ها در استان ایجاد خواهد شد.
استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از کندی روند اجرای طرح های وزارت راه و ترابری در استان از وزارت راه و ترابری خواست تا در جهت تخصیص اعتبار و اجرایی شدن مصوبات دولت در حوزه راه و ترابری تدابیر لازم اتخاذ نماید.

در سفر هیئت دولت به استان مازندران ، پروژه های راه و ترابری بیشترین مصوبه را به خود اختصاص داده است.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.